Hey daar!

Zoals je in de nieuwsbrief hebt kunnen lezen gaan Dondr en internetbureau ZET TWEE vanaf 1 juni samen verder als Dondr.

Met de fusie gaat er het een en ander veranderen, met als hoofddoel het verbeteren van onze dienstverlening naar jou als onze klant. We kunnen ons heel goed voorstellen dat je misschien nog wel wat vragen hebt. Die zullen we hier proberen te beantwoorden. Heb je andere vragen, suggesties of feedback, dan horen we dat natuurlijk graag. Je mag ons altijd even mailen, bellen of een berichtje sturen op WhatsApp.

Groet,

Justin, Machiel, Steven en Aron van Dondr

Waarom deze fusie?

Tot voor kort was Dondr nog een eenmanszaak. Ik (Justin) heb sinds dat ik zelfstandig ondernemer werd in 2014 altijd de droom gehad om groter te worden dan een eenmanszaak. De heren van ZET TWEE, Machiel en Steven ken ik al geruime tijd, en sinds ik met hun een kantoor deel is onze samenwerking het afgelopen half jaar steeds intensiever geworden. We zijn er achter gekomen dat we veel raakvlakken hebben, en dat we elkaar op verschillende vlakken ook juist heel goed aanvullen.

Na samen een aantal goede gesprekken te hebben gehad waarin we de mogelijkheden hebben verkend, hebben we besloten de bedrijven te combineren tot een nieuwe VOF, maar wel met de ‘oude’ vertrouwde naam Dondr.

We willen als bedrijf heel graag groeien in de snel veranderende ICT-markt in Zeeland en daarbuiten, en we geloven er heilig in dat samenwerken de sleutel is naar een betere en stabielere toekomst voor zowel ons als jou als onze klant.

Verbeteren van onze dienstverlening

Dondr is nu opeens gegroeid van 1 naar 4 man sterk. Dit biedt een hoop nieuwe mogelijkheden als het aankomt op onze dienstverlening. Zo kunnen we sneller adequaat handelen op supportverzoeken én hebben we veel meer kennis en kunde in huis om jouw website nog beter te kunnen maken.

De komende tijd nemen we onze interne processen onder de loep, en kijken we hoe we onze dienstverlening het beste aan kunnen laten sluiten op onze klanten, met oog op de toekomst. We willen er vooral voor zorgen dat alles beter en sneller verloopt.

Lopende contracten en diensten

De komende tijd zullen we onze producten en diensten onder de loep nemen om voor jou en onze andere klanten een passend aanbod te kunnen samenstellen. De huidige overeenkomsten (hosting, domeinnamen, onderhoud etc.)  die je momenteel bij ons hebt lopen blijven gewoon van kracht en gaan mee naar de nieuwe VOF. Het enige wat er in dit geval verandert zijn zakelijke gegevens zoals KvK-nummer, BTW-nummer en onze contactgegevens (die vind je hieronder).

Wanneer we besluiten de voorwaarden en tarieven van onze diensten aan te passen dan doen we dit met een overgangsperiode, en zal het nieuwe aanbod ingaan op het moment dat een lopende overeenkomst wordt verlengd. Hierover nemen we van te voren persoonlijk contact met je op.

Nieuwe bedrijfsgegevens

Hieronder vind je onze nieuwe bedrijfsgegevens. Zou je zo vriendelijk willen zijn deze in je administratie bij te werken? Bedankt alvast! 🙏🏼

Kantoor & factuuradres

Dondr
Noordpoortstraat 5
4331 RP Middelburg

Contactgegevens

mail@dondr.nl
0118 23 44 22

Factuurgegevens

KVK-nummer: 78201756
BTW-nummer: Deze volgt nog
IBAN: NL63BUNQ2044345129